Ge dig!

Alltså, ni måste läsa det här. Detta är humor på hög nivå. Ni kanske minns mitt förra "kärleksbrev" som jag delade med mig av som varnande exempel? Om inte, klicka HÄR. Samma snubbe har gjort det igen.

Hej,
Jag såg ditt krypin och jag blev direkt uppfylld av glädjeoch tänkte att vi kanske har en lovande romantisk framtid tillsammans för du verkar vara trevlig och mogen. Och jag är tokig i allt som är moget.

Igår var jag ute med mina vänner och festade i Helsingborg igår och det var jätte kul. Innan vi kom så var det en nattklubb för äldre där. Och det var så kul att se hur 50 åriga män och kvinnor dansa. Jag visste inte att de äslskar att dansa så mycket och att de raggade så vilt. Efter kl 12 så började ungdomar komma in.

När vi kom hem så var kl redan 3.30 och vi var helt trötta. Tänk om du hade följt med så hade vi kunnat dansa lite till lite R&B och hip hopp musik. Vill att du ska få mig att bli snäsvag för dina magiska rörelser med rumpan. Hoppas du har sexiga jens som framhäver dina kvinnliga former.

Hoppas att du skriver och berättar lite om vad du har gjort. Jag vill lär känna dig och jag har en känsla att vi har mycket att prata om.

Puss och kram


Är snubben på allvar eller vill han bara roa mig? Det kanske är dags att avsluta sitt medlemsskap på dendär sidan nu. Den verkar vara full av freaks. Herreguuuud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0