Gräv ner dig.

Det är lätt att tro att jag skojar nu, men nej, tyvärr, det gör jag inte. Detta trillade in i min inkorg idag:

"Hej

Fick intrycket av att du är en trevlig och mogen tjej när jag besökte din presentation och jag tänkte nu har jag ett tjusigt tillfälle att prenentera mig.

Med beslutsamhet börjar jag skriva. Jag är en 24 år gammal kille som bor i Malmö. Jag är jätte snäll, trevlig och har lite erfarenhet( av hur man sätter på mänskliga maskiner). Jag jobbar på ett elektronikföretag och på fritiden brukar jag träna och festa. Och naturligtvis har jag stor passion för dikter och blommor. Nu kom jag att tänka på om jag hade vunnit en miljon så hade jag velat bjuda dig på en resa till en exotisk ö och där hade jag berätta om mig vid en minnesvärd solnedgång. Tillsammans blir vi starka nog att förverkliga drömmen och övertala ödet.

Glöm inte att skriva ett charmigt och romantiskt mail om du är 100% och är på jakt efter kärlek. Ha en fortsatt trevlig dag.

Massa ljuva slängkyssar och kramar skickas så öppna fönstret och vänta på dem"


Nej, nej, nej, killar. Detta är en varning. Sånt här funkar INTE!

Kommentarer
Postat av: Michelle

haha vilken grej sis! men du har rätt, det funkar inte!

2008-09-11 @ 12:54:24
URL: http://chellelicious.blogg.se/
Postat av: Michelle

på måndag och du är klart välkommen, vi blir nog ett ganska stort gäng :) kom kl halv sju eller så :) pösss

2008-09-11 @ 12:55:42
URL: http://chellelicious.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Herrejävlar... Mänsklighetens undergång kommer allt närmare.

Mitt råd är att du snarare stänger det där fönstret. Det verkar lura en och annan fara där ute.

2008-09-11 @ 17:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0