Tankar.

Man kan undra vad fan man håller på med ibland. Man kan undra hur man kunde försvara sina gamla förebilder en gång i tiden.

Varför glorifierar jag vissa människor så? I mer än hälften av fallen är de inte värda det. Det är inte deras fel att de inte når mina förväntningar. Det är jag som tror för mycket om dem. Har jag inte lärt mig någonting? Hur många gånger måste jag bli trampad på, hur många måste jag bli förådd av för att jag ska lära mig? Jag avskyr att ni inte är de perfekta människor jag vill att ni ska vara. Det hade blivit så mycket enklare då. Förstår ni inte det?

Jag tror mig veta vem jag kan lita på. Jag är som Sveriges jävla lag. Ni är alla oskyldiga tills motsatsen bevisats. Ganska fin tanke, va? Det svåra är att när ni väl bevisar motsatsen för mig så är jag totalt oberedd och det gör så jävla ont.

Idiotiskt. I D I O T I S K T.


Kommentarer
Postat av: ylva

bilder nadine, bilder!:)

2009-10-22 @ 00:19:09
URL: http://cindefuckingrellla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0