Arg.

Jag är på dåligt humör. Riktigt dåligt humör. Vet inte om jag orkar ta mig till castingen imorgon, för jag har nämligen blivit ruskigt förkyld. Min vanliga dumma otur.

Och varför kan det inte vara lite normalt här nån jävla gång? Det är det som jag irriterar mig på mest.

Jag är arg och ledsen och trött, men jag tänker vara mest arg, för ilska föder styrka så att man orkar.
Och nu tror jag att jag ska sova bort min lördagkväll också, så kanske, kanske jag orkar göra gångprov, testfotografering och intervju imorgon.

Jag vill skrika.


Kommentarer
Postat av: Michelle

så himla trist sis men det ordnar sig!!

2009-01-10 @ 20:39:55
URL: http://chellelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0