Torsdag.

Okej, nu ska vi klargöra lite saker här.

Sigvard har ingen KATT, ingen MOTORCYKEL och skulle aldrig drömma om att köpa en CABBE.
Sigvard är även en fiktiv person som JAG kommit på, vilket betyder att det inte går att tillskriva honom alla sina egna vanor och märkligheter hur som helst.
Sigvard har aldrig velat leka Barbie och Ken, Sigvard har aldrig sårat någon liten blondin och Sigvard vill inte göra snöänglar med sitt ex.
Förstår ni nu? Mycket förvirrande, jag vet och jag håller med er.

På tal om det: jag läser en mycket dålig bok just nu där den franske författaren försöker förklara för läsaren att vid otrohet är det synd om den som är otrogen och den som blir bedragen är dum och får skylla sig själv. Jag trodde inte på det då, jag tror inte på det nu.

Snart kastar jag ut bokjäveln genom fönstret.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! =)

2009-02-26 @ 23:48:07
Postat av: Michelle

sigvard gör sig bäst i din version! så det så!<3

2009-02-27 @ 19:20:11
URL: http://chellelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0