Söndag.

Igår kväll var jag på puben med tjejerna. Det började bra men när alla spritfyllda äckel började droppa in och var jobbiga så blev det lite för mycket. Okända och mycket alkoholpåverkade män är irriterande, så jag åkte hem vid tolvtiden. Tack annars, tjejer, för trevligt sällskap!

När jag vaknade imorse kunde jag knappt röra mig utan att rycka till av smärta. Jag verkar ha fått någon inflammation i nån muskel i ryggen, och nu har jag galet ont vare sig jag sitter, står eller ligger. Hoppas det blir bättre till imorgon, annars kan det bli riktigt jobbigt att ta sig till skolan.

Efter skolan imorgon åker jag till Jesper för en Disneydejt. Jag ska ta med en massa gamla disneyband och vi ska äta negerbullssmet och dricka jordgubbssaft. Kan bli skönt att återvända till barndomen lite:)
(Angående mitt ordval vad gäller smeten, så vill jag påpeka att detta inte alls är menat nedsättande på något vis, det är ju faktiskt bara ett namn på en bakelse, eller hur?)

Nu ska jag läsa igenom sex kapitel i i min marknadsföringsbok och uppdatera minnet till provet imorgon.

Kommentarer
Postat av: Michelle

så mys det lät med disneyfilmer! Jga har fått en spindelmannen-kompis, min lilla granne linus på tre år. Inte disney men iallafall :) Fin bild på er förresten! Pusskalas I miss U

2009-02-09 @ 16:01:24
URL: http://chellelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0