Onsdag.

Kyla! Det är så många minusgrader ute så att man nästan snubblar på dem.

Nu har jag fått mitt pass, vilket är bra, för då kan jag äntligen hämta ut mina vackra skor och äntligen gå till banken och få ett nytt kort så jag kan ta ut mina pengar. Himla klyddande för ett par samveteslösa snorungars skull, må jag säga. Men jag är inte bitter. En fågel flög förbi och viskade att det kanske till och med är bra för mig, en nyttig läxa i att inte ta någonting för givet. Folk i min omgivning håller säkert med. I alla fall somliga.


Jag pluggar marknadsföring just nu, och senare tänkte jag avsluta med lite kvällslektyr i form av Den Lille Prinsen. Om ni undrar, alltså.

Jag åt en pizza med ägg och bacon på idag. Festligt, va?

Kommentarer
Postat av: Michelle

det kan väl inte vara gott?! bläää =)

2009-02-19 @ 12:20:08
URL: http://chellelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0