Sorry.

Jag har fruktansvärd idétorka. Jag är inte alls fylld av åsikter och märkvärdigheter som förut. Jag sitter kväll efter kväll och inväntar "the moment" där allting bara forsar ut och jag skriver tills jag får värk i fingrarna. Men jag är inte inspirerad. Jag är mest stressad och trött hela dagarna.

Jag kämpar på med idéer om Sigvard, men ingenting känns vettigt nog. Det är nog den höga pressen på mig själv som förstör det. Någon annan hade kanske tyckt det var jättebra medan jag tycker att det känns krystat, och den vanliga känslan: inte bra nog. Det är mycket som rinner ut i sanden av den anledningen. Egna prestationskrav.

Hoppas den här skrivtorkan försvinner snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0