Love is a myth.

Just nu har jag lust att skjuta alla lyckliga människor. Särskilt alla som går runt och är äckligt nykära (ta inte illa upp, Fredric, det är inget personligt). Ni får inte lov att hitta kärleken före mig. När jag väl har hittat min soulmate, då är det lugnt, då kan vi stå utanför biograferna hand i hand allihopa och kyssas framför alla irriterade pensionärer som har glömt hur det känns.




Dagens tips: Titta inte på The Notebook om du är ensam och singel. Lyckoruset varar bara under filmen, och när den är slut och du inser att du önskar att livet var sådär, då blir det jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Michelle

det löser sig sis, så länge skickar jag lite love!

2008-09-10 @ 16:27:29
URL: http://chellelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0