Fredagskvällen.

God morgon!

Jag tror jag drabbats lite av dagen-efter-syndromet. Man vaknar, mår märkligt nog strålande, men allt eftersom dagen går så smyger bakisen ikapp en. Det var en underbar kväll igår i alla fall.

Min Sabina fyllde 18 igår! Kvällen började hos henne med en massa trevliga människor. Jag träffade Dessi som jag dansade med, bara sådär spontant framför soffan. Nu har jag ett blåmärke på höften som jag antar har med detta att göra.



Jag, min älskade Binis och sötaste Elin!





Elin och Bina, Dessi och jag, jag, Pernilla och Dessi, och så några småpojkar på slutet. Efter detta gick vi ut och hamnade först på Ice, sedan bara på diverse pubar runt Möllan. Bilderna efter utgången väljer jag att inte lägga upp, man ser ingenting ändå. Min mobilkamera suger.


Tankarna finns nu även hos en person som jag vet hade fullt upp igår, och lär få det även idag med Malmös upplopp. Jag tänker på dig, hoppas att du mår bra och är välbehållen. Var rädd om dig, jag bryr mig fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0