Lista.

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Det händer;)
Gnälla: Nej, inte utan en bra anledning.
Skrika: Nej.
Sova: Ja!
Ha ångest: Usch ja.
Skada dig själv med flit: Nej, inte förutom att dricka mer alkohol än jag behöver.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
Vilja dö: Nej, inte på vardagar;)
Drömma mardrömmar: Det händer.
Drömma sexdrömmar: Det händer, det med.
Ta droger: Nej.
Försöka vara annorlunda: Jag ÄR annorlunda...
Klä dig i svart: Inte helsvart.
Gå till kyrkan: Nej.
Gå i skolan:
Ja.
Röka: Ja.
Ljuga: Nej.
Hata folk: Nej, hata är ett starkt ord. Jag ogillar de som förtjänar det.
Lita på folk: Tyvärr alldeles för mycket.

VEM:
Saknar du:
Thommy.
Vill du döda: Ingen.
Rörde dig sist: Lillebror.
Vill du slå: Jag nämner inga namn.
Kysste dig sist: Fick en kyss av min senaste dejt.
Vill du kittla: Lillebror, han har världens gulligaste skratt.
Kramade du sist: Mitt tjocka patetiska gosedjur.
Vill du prata med: Någon som förstår.
Skrek du på sist: Pappa.
Sårade dig sist: Jag själv, tror jag.
Vill du bli galet full med: Hanna.
Gjorde dig riktigt glad senast: Fredric.
Fick du sms från senast: Nicke.
Ringde dig senast: Fredde.
Är vackrast på jorden: Den svarar vi inte på.

HAR DU:
För många vänner:
Det går inte att ha FÖR många vänner.
Förföljelsemani: Nej.
Tvångstankar: Nej.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Någon fysisk sjukdom: Räknas ett krossat hjärta?
Någon skada: Nej.
Färgat håret: Ja.
Brutit några ben: Nej.
Några piercings:
Naveln.
Egen dator: Ja.
Bra självförtroende: Nej.
Kysst någon:
Ja.
Haft sex:
Ja.
Köpt kondomer:
Nej.
Tagit nakenbilder: Nästan.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Bjudit ut någon: Ja.
Varit kär: Ja.
Dumpat någon:
Ja.
Stulit någonting:
Nej.
Lämnat landet:
Ja.
Tuttat eld på nått:
Ja. Ett tag satt jag och brände upp tändstickor hela tiden.
Gjort något olagligt:
Ja.


HUR:

Går du: Som andra.
Svarar du i telefonen: Tråkigt normalt. Oftast.
Fördriver du tiden: Genom skola, vänner, sömn och böcker.
Mycket pengar har du: Inga att tala om.
Tjänar du pengar: CSN.
Ofta diskar du: Jag har diskmaskin.
Ofta städar du: Nån gång i veckan.
Många stör du dig på: Några stycken.
Ofta träffar du din familj: Pappa och lillebror nästan varje dag. Systern ibland. Mamma sällan.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är redan något.
På gud: Nej.
På rymdvarelser: Nej.
Att folk tycker om dig: De flesta gör faktiskt.
På ett liv efter detta: Kanske.
Att fiskar kan tänka: Jadå.
Att du kommer leva länge: Jag räknar inte med över 80.


Kommentarer
Postat av: Niklas

"Gnälla: Nej, inte utan en bra anledning"



Suuuure... :P

2008-09-19 @ 20:29:36
URL: http://niklasinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0