Slide.


Igår slutade jag röka. Pang, sade det. Med lite inspiration från Hanna, förstås. Men ändå. Finito. Jag behöver er inte längre, cancerpinnar. Det är befriande och lite jobbigt. Men det är ju lika bra att sluta medan man kan. Om tre dagar kommer jag inte känna någonting, säger de. Vi kör på det.

Och just det. Vi har en mus. I vårt hus. Bakom vår spis. Han grymtar som en gris. Nej, förlåt, vad dålig jag är. Men det är sant, och han har rymt och vi har ingen aning om vart han är. Smått skrämmande. Tur att man sover med stängd dörr.

---

Jag ska presentera Torkel i knipa för Jesper imorgon. Hoppas på succé. Jesper har precis samma humor som jag. Våra msn-konversationer är otroliga.
Om mina pengar kommer in rätt på kontot imorgon så ska vi kanske ut och shoppa på lördag också. DET behövs!

Kommentarer
Postat av: Michelle

hoppas det går vägen med att sluta röka håller tummarna

2008-09-26 @ 18:09:26
URL: http://chellelicious.blogg.se/
Postat av: Niklas

Ah, good girl! GL



Torkel i knipa är en sjuk film! :P

2008-09-27 @ 12:20:53
URL: http://niklasinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0