Lördag.

Idag vaknade jag halv ett (egentligen 10, men jag somnade om) och sedan dess har jag dammsugat hela nedervåningen. Detta gjorde jag i ett rus av lycka och rastlöshet, bara för att jag ville.

...

Fel. Detta gjorde jag för att farmor kommer hit idag. Pappa är faktiskt iväg och hämtar henne på stationen just nu. Anledningen till hennes ankomst är att vi ska fira Michelles 21:årsdag imorgon. Vi får se hur det går.

"Vuxna" kan vara så tramsiga ibland. Det är nästan mellanstadiefasoner. 

Å ena sidan: "Hon har sagt det  och det om mig, och lät inte mig komma på det där kaffekalaset så nu ska jag aldrig mer prata med henne."

Å andra sidan: "Jag har aldrig gjort dem någonting, men nu är de sura på mig, så då måste jag också vara sur för att de inte uppskattar min vänlighet."

Livet är för kort för sådant här trams. Vi vet inte hur länge vi har varandra. Hur lång tid ska det ta innan ni förstår?

Kommentarer
Postat av: Michelle

ja det är trams men ja...mormor kommer inte så det kan du ju säga till farmor..pösss

2008-10-25 @ 15:04:43
URL: http://chellelicious.blogg.se/
Postat av: Michelle

ohh present, så skojjsigt!

2008-10-25 @ 15:08:57
URL: http://chellelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0