Rain.

Idag plågas jag av världens huvudvärk, vilket är totalt obegripligt eftersom jag stannade hemma igår och bara drack sockerdricka hela kvällen. Det kan vara vädret som påverkar. Eftersom alla tar upp detta förskräckliga väder i sina bloggar kan ju inte jag vara sämre. Fast jag skiljer mig på en punkt: jag tycker det är galet mysigt med lite regn och rusk just nu. Det passar mig utmärkt. Jag hyllar vårt väder, sen får ni ambitiösa människor som skulle varit ute och joggat just nu, ni får klaga hur mycket ni vill. Jag sitter inne med en kopp choklad och trivs som tusan.
Ni vet vad man säger: det spelar ingen roll hur man har det, utan hur man tar det.
Där fick vi till lite visdomsord denna mysiga söndag också.

Jesper råkade radera hela mitt fotoalbum på mobilen i fredags, den fumlige stackaren, så därför har jag inga galejbilder från mitt fantastiska liv att visa just nu. Vi tar en gammal bild på min fantastiskt coola lillebror istället, sådär helt spontant. Ni ser var coolheten kommer ifrån, va?


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja den kommer från mig =P

2008-10-06 @ 10:55:55
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0