Mamma Mia.

Nu är jag hemma från Sabina. Det blev en lugn kväll med film och en massa godis. Sedan bjöd ju tösen på vin också, så kvällen avslutades med att vi sjöng tramsiga låtar ackompanjerade av diverse gapskratt. Finns det något bättre än en riktigt bra tjejkompis? Jag skulle inte tro det.



Här har vi en liten bild på två sådana sötnosar, förresten. Elin och Sabina.



Imorgon ska jag träffa en viss Jesper och om vi får som vi vill så tänkte vi se en dålig film och sedan ligga i sängen halva söndagen. Fast... nu ska jag ju till mormor på söndag vid två. Menmen. En tredjedels söndag är inte helt fel det heller.

Kommentarer
Postat av: sara

Alltid härligt med bra vänner. Men gumman, när du har tid kan du inte göra en fin blogg till mig. Du kan få mitt lösenord & så.. =P Min e ju supertråkig. Pusspusspuss ;)

2008-10-18 @ 12:48:27
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0