Tisdag.

Nu ska jag snart åka till Jesper. Det är bra om jag låter honom sluta jobba först, kanske. Annars blir det lite krångel med att bryta sig in och dylikt. Han bjuder på oxfilé och potatisgratäng, och han har offrat sig för att jag ska få se en tjejfilm ikväll. Gulligt.

Och älskade syster, jag tvivlar inte på att det ska bli bra en vacker dag. Har vi kämpat med det så här länge så måste vi få förtjäna att allting blir bra. Annars har det liksom inte varit mödan värt. Jag vill inte ge upp. Jag tror på att förhindra nästa katastrof innan den bryter ut. Och det är precis det som du och jag måste prata om.

Kommentarer
Postat av: Michelle

ring mig älskade så snackar vi! Pöss

2008-11-25 @ 15:50:37
URL: http://chellelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0