Lördag.

Jaha. Det blev ju fest igår. Hanna, Amanda och Hannas pojkvän hämtade upp mig vid tio-tiden, efter att de sett Björn Gustavsson på Slagt. Vi kom till en maskerad outklädda och fick hälsa på diverse brandmän (bra utklädsel, för övrigt, bara överkroppar är alltid trevligt), läkare och vampyrer. En främmande brandman vid namn Martin utnämnde sig snabbt som min bitch (hmm), och jag fick ett plåster på armen av en trevlig läkare.

Därifrån gick det utför. Jag brukar vara vaksam med sprit, men igår vet jag allvarligt talat inte vad som hände. Det blev en del spontana toabesök, om jag uttrycker mig så.

Menmen. Man lär av sina misstag. Och det är tur att det finns omtänksamma vänner som hjälper till när något går snett.

Kommentarer
Postat av: Michelle

haha det har du rätt i :) poss

2008-11-03 @ 19:51:32
URL: http://chellelicious.blogg.se/
Postat av: Katie

Om du är ledig på onsdag är jag villig att kompromissa ^^

2008-11-03 @ 20:01:36
URL: http://kmolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0