Godnatt.

Har haft en mycket trevlig kväll. Jag mötte upp Elin på gustav, och medan vi gick till hennes gamla arbetsplats (en pub) så hann vi prata mycket. Elin har jag saknat. Jag kan prata med henne om precis allt. Hon vet det mesta om mig, och det är skönt. Hon vet liksom hur jag fungerar. Sedan vann jag 200 spänn också. Lyckad kväll.

Imorgon (idag)  fyller brorsan 15. Woho! Detta betyder att nu när klockan är över 12 så har han hämtat sin moppe och är ute och kör lagligt som en galning. Hoppas han kommer hem i någorlunda rimlig tid. Vi ska på restaurang imorgon för att fira det lilla söta kräket, och sedan ska jag på fest på kvällen. På söndag ska jag träffa min Jesper och vi ska baka kanelbullar. Ah. Nu blev jag sugen. Hoppas att de blir bra. Jag är ganska duktig i köket, frånsett min ungspannkaka jag gjorde idag. Den blev seg. Men det beror säkerligen på receptet och inte på mig, hehe.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0