Yeah yeah yeah.

Full som en kastrull var jag inte i varken fredags eller lördags. Bara lite skönt avslappnad. Rödluvans fest var trevlig, jag dansade bugg med hennes pappa och satt på någons axlar halva kvällen. Elin var söt och onykter och jag var Alex lilla prinsessa som vanligt. Han hade minsann saknat mig. Halvmogna människor och övermogna människor var stället fullt av. Trevlig blandning.

I lördags var det grillkväll hos Fredde. Revbensspjäll med tsatsiki är aldrig fel. Sedan spelade vi Buzz, som jag aldrig spelat förut, och ja, jag kan väl säga att jag som yngsta spelare bankade skiten ur alla flera gånger på rad. Det är så man får respekt. Allmänbildning och klurighet.

Cirka fem omgångar biljard blev det också. Jag är nästan duktig när jag koncentrerar mig, men ibland berodde min vinst på motspelarens distraktion. Övernattning och frukost på sängen och solning dagen efter. Mysigt värre.

Mina inlägg här brukar ju oftast inte handla om några speciella händelser i mitt liv, men helgen var så härlig att jag var tvungen att dela med mig.

Nu vet ni att jag lever.

Ps. Annie och Katie tycker att min novell är KÖTTIGT JÄVLA GRYM. Var tvungen att säga det. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0