Who am I gonna call... if I'm gonna call at all?

Here I am again.

På grund av sömnbrist fick jag världens huvudvärk och var tvungen att åka hem efter samhällen. Nu har jag sovit ut och tänkte påbörja min energiuppsats. Ska på jakt efter ett vitt linne efter det, och prova brorsans jeans. Det är nämligen dags för genrepetition på dansen ikväll.

Måste dessutom säga att jag är så tacksam för alla söta personer i min omgivning just nu. Jag känner mig både värdefull och uppskattad, och det var faktiskt ett tag sedan. Lite grus i hjärtat finns det dock tyvärr, det är svårt att komma ifrån. På den biten känner jag mig splittrad, och funderar mycket. Jag försöker bortse ifrån min egen naivitet. Det var till och med han som lärde mig att människor inte alltid är så goda som jag vill tro.

Nej, energiuppsats var det, ja! Vattenkraft. Ruggigt spännande ämne. Tss. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0