Just what you need.

Fantastiskt.

Yasmine och jag är drottningar bakom keyboarden. Christophe är uppenbarligen imponerad av talangfulla genier. Och ja, efter tjat ifrån tjejerna så spanade jag också in hans rumpa till slut. Helt okej. Men det verkar som om mina klasskompisar aldrig sett en manlig rumpa förut, så som de glor. Haha, vad kul om han skulle läsa detta. Idag lärde han oss franska också. Jag vet att Katie blir pirrig i magen av hans franska. Mihi.

Nytt smeknamn försöker jag också vänja mig vid. Gissa vad det hamnade på? Ludde. Totalt ologiskt, jag vet, men det finns faktiskt en tanke bakom. Hävdar Annie i varje fall. Gulligt är det.



Lycka kommer inifrån, ja, det är helt sant. Den största lyckan i alla fall. Yttre omständigheter spelar självklart in en hel del, men den största lyckan kommer inifrån. Jag tror jag hittat den. Jag förstår inte riktigt varför den valde att komma och hälsa på just nu, mitt i allting, men tacksam är jag i alla fall. Världen kan rasa ihop (lite drastiskt kanske), men jag kommer nog ändå ha ett slags lugn i kroppen. I'm so lucky, lucky.

Och ja, en stor puss till alla som känner sig träffade.

Kommentarer
Postat av: Katie

Du heter Ludde för att du upptäcker öronludd! Och så är ligger det till: franska är det sexigaste språket någonsin, och i kombination med le professeur.. alors, c'est magnifique!

2008-05-19 @ 20:01:18
URL: http://kmolander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0