Empty.

lasttree


Goodbye my almost lover
Goodbye my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be?
So long my luckless romance
My back is turned on you
I should have known you'd bring me heartache,
almost lovers always do

Ni, ALLA, får mig att börja hata människor igen. Jag började tro gott om er. Men nu kan ni slänga er i väggen allihopa. Det är dags att sluta lita på människor. Jag ska skaffa en sköldpadda och vi ska älska varandra livet ut och den lilla krabaten kommer aldrig svika mig.

Låt mig leva som ett barn i en fåfäng dröm där träden går att krama och prinsarna går att lita på. Där tid inte behövs, för sår läks så fort ändå, och sätter man ett plåster på så gör det aldrig mer ont. Där hjärtanen är av gummi och ingenting krossas, inga förhoppningar grusas, inga känslor såras.

Jag orkar inte. Jag vill HATA. Jag är så dålig på att hata. Men ni får mig att vilja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0