This is it.

Allting ordnar sig till slut. Nu är cateringfirman kontaktad, maten fxad och snart åker vi och storhandlar till Naddies stora event. Jag ska städa och fixa och förbereda mig mentalt för alla fina gåvor som jag kommer att få. Hehe. Och vet ni, det gör faktiskt ingenting om solen inte skiner på min dag. Det skiner inombords istället.

Som körsbär på toppen är semestern bokad. Två veckor (ja, tack!) på Kreta. Var annars? Vi åker redan på lördag kväll. Det är bäst att jag inte är bakis från festen då. Hotellet är byggt 2007, mycket hög standard och jag kommer trivas som fisken i vattnet. Måste visa en massa bilder!


Ser väl ganska hyfsat ut?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0