I blame the ugly people while I wisper: feel sorry for me.


En ganska bra måndag tack vare många kramar och någon att prata med. Jag är lätt att läsa ibland.


Anledningar till ett stort leende:


  • Snart är det 18-årsfest och jordgubbstårta och mohej och mohaj - 18´s a big one
  • I helgen ska jag och min bror byta rum
  • Sommarlov!
  • Utlandsresa i två veckor (hej, solbränna!)
  • Midsommar
  • Fantastiska vänner
  • Mitt megabra tal som jag ska hålla imorgon och sedan får överstökat...
  • Ska börja gymma i juli
  • Sola och bada

Det finns säkert mer saker att vara lycklig över, men just nu fokuserar jag på ovanstående. Presenttips, btw: jag vill ha en ny mobil och en ny mp3 och godis och hårförlängning och resa och bil och skönhetsprodukter och pengar och en blå kastrull och en sköldpadda och två små bruna potatisar som gnisslar när man trycker på dem. Sedan är jag nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0