Hot females.

Gårdagen var minst sagt... speciell. På ett mycket bra sätt.

Jag hamnade till slut hos Katie i Trelleborg där vi snackade skit på hennes rum, nästan bölade åt Tristan och Isolde och käkade godis. Senare på kvällen gick vi över till hennes granne, Frida, som skulle ha lite tjejkväll med dricka. Det blev gott vin, sedan vet jag inte riktigt vad som hände. Snart hade jag 5 olika glas framför mig med diverse olika alkoholhaltiga innehåll som smakade lika gott alltihopa. Av misstag råkade jag dessutom klunka ett halvt glas med bara vodka -  jag trodde jag redan hade blandat i Sprite... Men det slank ner det med:)

Okej, så nu har vi sex överförfriskade tjejer i ett rum med hög musik. Vad ska man egentligen göra? Jo, fjortislekar såklart! "Jag har aldrig" och "sanning eller konsekvens". Jag vill påstå att de flesta killar hade gjort en hel del för att få vara en fluga på väggen hos Frida i Trelleborg igår kväll. Jag ska varken ta upp samtalsämnen eller konsekvenser, men det gick minst sagt vilt till. Jag hoppas inte det finns för många foton som kan misstolka oss som beundrare av samma kön. Men man lever bara en gång, eller hur?

Vid halv två-tiden tog jag bussen till Malmö (jag var verkligen inte nykter men jag lyckades hålla mig vaken) och tog därefter en taxi till T som välkomnade mig varmt. Nu sitter jag här, lagom bakis och planerar utflykter för ikväll. Eller, jag kanske ska ta det lugnt ikväll? Nån som är sugen på bio? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0