Bye now.

Nu åker jag om några timmar. Jag kommer sakna en del vääääldigt mycket och andra inte lika mycket. Kvällen igår var ganska underbar. Katie, Annie, Linnea, Nina, Maria, Caroline, Josefine, Johanna, Elin, Jerry, Danne, Alex... jag har säkert glömt några nu. Ville bara säga att ni är fantastiska. Att mitt beteende under kvällen liknades vid en tolvårings är ingenting jag fäster någon vikt vid. Jag är inte 24 år gammal, jag har precis fyllt 18. Fundera på hur dina egna fester såg ut vid den åldern.

Nu när jag åker ska jag bara släppa allting, och när jag väl kommer hem så fokuserar jag på dem som jag mår bra av. Ni alla ovanstående hör till den kategorin.

Jag vet inte riktigt hur det gick till, men jag hade modevisning i mitt rum igår. Min säng var fullpackad med tjejer som ville se mig på catwalk i olika kläder. Katie, de där bilderna hoppas jag innerligt att du håller för dig själv, haha... Tack för alla presenter och rosor, ni är underbara.

Nu ska vi äta resterna från igår, grillspett, vitlöksmarinerade potatisklyftor, tzatziki, sallad, oliver, fetaost, baguetter. Det ska bli gott. Sedan tar vi taxin och sen är vi på väg. Sakna mig inte för mycket, jag kommer tillbaka - lovar.

Kommentarer
Postat av: Katie

Men bilderna blev ju asheta :O

2008-06-28 @ 20:44:55
URL: http://kmolander.blogg.se/
Postat av: AddictedHome

Aaa tack för en underbar kväll gumman ;) å hoppas du får en sjukt härlig semester!

2008-06-28 @ 21:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0