Anyway.

Nu ska jag duscha. Länge. Och fundera. Jag måste prata med någon. Jag vill ju fortfarande så desperat tro att ni inte vill mig illa. Men ni motbevisar mig ju varenda gång.

Äh. Idag ska jag planera fest och skriva redovisningar. Tro det eller ej, men jag är tillbaka i skolan imorgon, för mina två sista redovisningar. Det är såklart värt det för ett MVG i musik. Jag inväntar mail från min lärare om instruktioner. Får jag inte det så får jag smaska ihop någonting själv och hoppas att han blir nöjd. Jag hörde att han stirrar på redovisaren och gör en nervös. Tror att jag ska ta en öl innan så att jag blir glad och orädd och sådär fånigt trevlig.

Hur botar man osäkerhet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0