Everyone will drown.

Jag drömmer så konstigt nu. Särskilt på Kreta. Ena dagen drömde jag att jag dog ensam och uppäten av schäfrar i sann Bridget Jones-anda. Nästa natt stod jag i vit brudklänning och gifte mig.

Det är bra att vi alla går vidare, va? Det här med att låta känslorna styra har ju aldrig varit bra för mig. Det är då jag konstrar till det. Jag vill bara få alla glada, men det GÅR ju verkligen inte. Jag låter mig påverkas av mina hjärnceller för en gångs skull istället, och hoppas att det går bättre. Jag vill kunna dela upp allting i två kategorier. Det här är RÄTT, det här är FEL. Suck. Om livet vore så enkelt.

Jag fick inte riktigt tag på någon söt 18+are till ikväll som kunde följa med till Etage, men det gör ingenting, för jag ska till Trelleborg istället.

Vad tänkte förresten Skånetrafiken att jag skulle göra nu när de strejkar imorgon? Jag kommer ju ingenstans! Ska jag sitta hemma tills de behagar köra mig dit jag vill? Katastrof. På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0