Back on track.

Hej alla frusna svenskar!

Back on track och gladare än någonsin. Två veckor i Grekland var precis vad jag behövde. Jag har haft två män i mitt liv nu de här två veckorna, och de har varit underbara. Pappa och lillebror, tack för resan och för oförglömliga minnen. Oväntat nog så har jag solat, badat, ätit ruskigt god mat, blivit kär i kretensiska bergsgetter, hälsat på i småbyar i bergen, fått sand i rumpan och andra lustiga saker.

Att ni som frusit här i norr inte har haft bättre saker än att sprida rykten och snacka skit är ingenting jag tänkte bry mig om. Jag avundas inte er bitterhet. Nu börjar jag om, från början den här gången.

Till T: Jag antar att du gått vidare under de här två veckorna, och därför tänkte jag också göra det. Det har varit alldeles för mycket idioti inblandat, alldeles för många som inte velat se oss tillsammans. Att ha tillit i en relation är det viktigaste som finns, och när vi ständigt tvivlar på varandra är det inte konstigt att det går som det går. Men nu får alla "nära och kära" sig en klapp på huvudet: GRATTIS. Ni drev oss isär, och det kanske var bäst så ändå, för alla parter.

Jag ska ägna resten av mitt sommarlov åt vänner, strandfester och skratt. Nu är jag hemma, älsklingar! Jag kommer som en blixt och jämför solbränna. Har ni tur så tar jag med en Martini och Absolut Päron också.

Ha det fint sålänge, och en stor kram till ALLA (ja, alla, jag orkar inte sura och vara tvär, vill ni ha en kram så får ni den, oavsett om ni är vän eller fiende;))

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0