Änglahud.

Lördagen var... underbar. Det behövdes! Min päronvodka gick inte åt så hemskt mycket tack vare Kristoffer som var härligt generös och bjöd på Sangria och diverse vodkasorter. Att killen sen lyssnade på min favorit Anna Nalick och hade alla hennes skivor var ett STORT plus i min bok. Jag har aldrig träffat någon som ens vet vem hon är. Konstig musiksmak lönar sig ibland.

Jag och Katiebabe kom på söndagsmorgonen på världens teori som jag ska utveckla för er senare. Den handlar om varför världen ser ut som den gör. Mycket intressant om jag får säga det själv.

Vill ni kika på lite bilder från lördagen så rekommenderar jag Katies bdb, "kaejtie", för att jag har inte fått tillgång till några bilder ännu.

Sedan hade jag världens bästa dröm inatt! Jag lärde mig att flyga på riktigt! Jag susade omkring i en fantasivärld där jag skulle bekämpa elaka konspirationer och jag var hjältinnan! Stark och smart och vinnande. Och när jag kom tillbaka till verkligheten kunde jag fortfarande flyga, och jag visade stolt upp min familj hur jag kunde gå upp och ner i taket och sticka in en arm genom väggen. Fantastisk dröm, alltså.


---

Jag fick höra änglahud igår. Och det kändes förvånansvärt bra. Jag vet inte vad vi gör härifrån men här är jag och där är du och hej, ska vi mötas någonstans? Skit i vad de säger, ingen förstår någonting i alla fall. Man ska vara snäll mot de som övningskör. Och jag vet inte om jag ska likna mig vid batterier i en ficklampa men jag säger som du, människa är jag. Mänsklig. Med fel och brister, känslor och tankar, funderingar och melankoli. Men i grund och botten är vi fantastiska individer allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0