Tisdag.

Det blev världens kärleksdag med Jesper igår. Först var vi på Ikea där han köpte två tavlor och jag fick hem en matta och sängben. Senare tog vi ett (minst sagt) hett och romantiskt bad med tända ljus och Michael Bublé i bakgrunden. Efter en supergod kebabtallrik blev det hela två romantiska filmer, The Notebook och Love Actually.

Imorgon är det nyår och det firas med fest tillsammans med bästaste Hanna någonstans i Skåne. Jag ska ringa henne senare för vidare information.

Klockan är snart tre och egentligen skulle jag ut och shoppa idag, men det känns lite sent. Nästa års mellandagsrea ska jag vara ute i bättre tid.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh Michael Bublé har våran kärlekslåt med. Underbart. Ha en bra nyår gumman. Var rädd om dig. <3

2008-12-31 @ 13:17:50
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0