I'll blame it on the weatherman.

Phu. Vilken helg. Malmöfestival i fredags, det blev sent. Och så igår. Dubbelfest. Först var vi hos Frida och tog några drinkar, sedan gick vi till Kristoffer. Där blev det väldigt livat och jag för min del hade väldigt trevligt. Vid ett åkte vi vidare, jag och Hanna, till en raggarfest utanför Trelleborg. Jag smälte in så gott jag kunde i min skinnjacka och var allmänt trevlig mot de flesta. Det bjöds på öl av backslickade män så det var tur att jag hade Hanna att kalla min flickvän om någon skulle få för sig någonting.

Vi fick skjuts hem till Hanna (fördel med att vara tjej!) och där pratade vi nonstop tills vi somnade. När vi vaknade pratade vi lika mycket. Nu är jag lite hes. Och ganska bakis.

Ett förhållande bygger på förtroende. Det känner jag att vi saknar. Jag vet inte riktigt hur vi fortsätter det här. Vi har hamnat i samma gamla spår som jag till varje pris ville undvika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0