Meningslöshet

Jag har tråkigt, så jag slösar bort lite tid på det här nu.



Vad heter du? Nadine
Mellannamn ? Joana
Vart bor du? Malmö
Trivs du där? Ja
Brukar du läsa horoskop? Om jag stöter på något, ja.
Har du körkort? Jag håller på. Jag har kört till Arlöv:)
Äger du några converseskor? Nej
Favoritdjur? Uggla, hund, sköldpadda
Vad spenderar du dina pengar på? Fika, kläder, cigg 
Senaste konserten? Hm. Det kommer jag inte ihåg.
Sprit, cider, vin eller öl? Beror på tillfälle
Antal kuddar i sängen? Fyra
Kan du baka bullar? Ja, vill ni ha mjölbaggar i så säg till.
Har du varit med i scouterna? Jag var med några veckor när jag var liten bara för att få se på fredagsfilmerna. Resten tyckte jag inte om.
Bläck eller blyerts? Blyerts
McDonald's eller Burger King? Burger King
Är du allergisk mot något? Idioter
Äger du ett busskort? Ja, men jag har inga pengar på det.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Min mjölk är vit... förpackningen röd.
Vad åt du till frukost? Ett glas juice.
Hur ser du ut idag? Nyvaken med gulligt rufs
Har du haft sex idag? Klockan är bara halv 12...
Hur svarar du i mobilen? Hej, det är Nadine
Vem ringde du senast? Johan
Vad sa den du ringde? The Bomb finns att beställa på internet
Antal timmar sömn inatt? 8
Sov du ensam? Nej, jag har mitt gosedjur.
Vad innehåller din favoritnattmacka? Bacon:)

Senaste person som: ..
Sov i din säng: Johan
Såg dig gråta: Johan
Fick dig att gråta: Thommy
Du gick på bio med: Johan (anar vi ett mönster?)
Du gick på stan med: Thobias
Skällde på dig: Pappa
Skickade ett e-mail till dig: Nelly.se, min skinnjacka kommer snart!

Har du någonsin:
.. Sagt "jag älskar dig" och menat det?
Ja.
.. Bråkat med ditt husdjur? Bara på skoj
.. Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Ja

Frågor:
Tar du droger? Nej
Dricker du? Ja
Vad är du mest rädd för? Osjälvständighet och spindlar
Vilka kläder sover du i? Ingenting
Vart vill du gifta dig? Vet inte än
Vem hatar du verkligen? Slösar helst inte energi på att hata, men om jag nu hatar någon så har personen i fråga verkligen förtjänat det.
Har du varit kär? Ja
Kör du bil? Övningskör, ja.
Har du ett jobb? Nej, men snart.
Gillar du att ha folk omkring dig? Ja. Jag hatar att vara ensam.
Är du ett hälsofreak? Nej
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Vem har inte det?
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? 2 am
Vill du gifta dig? Ja.
Vill du ha barn? Ja.

Favorit:
Rum i huset? Badrummet med golvvärme
Typ av musik? Odefinerbart
Månad? Juni

Har du, de senaste 48 timmarna:
.. Gråtit?
Ja.
.. Köpt någonting? Nej
.. Varit sjuk? Nej
.. Sjungit? Ja
.. Sagt "jag älskar dig"? Nej
.. Velat säga till några att du älskar dem? Njä...
.. Träffat nån ny person? Ja.
.. Saknat någon? Ja.
.. Kramat någon? Ja
.. Kysst någon? Nej

Senaste:
.. Låt du hörde: A place nearby
.. Film du såg: The Happening
.. Sak du stal: En femma
.. Mat du åt: Gryta
.. Gången du åt en 7-Eleven korv: Har nog aldrig hänt
.. Människa du slog: Vet inte
.. Stora bussresesan: Till flygplatsen i Chania. Eller till Trelleborg kanske.
.. Långa telefonsamtal: Igår
.. Dusch: Igår
.. Irritation: Igår kväll

Första:
.. Bästa kompis:
Sofie
.. Jobb: FACE Sthlm, Konsum, dagis
.. Inhandlade skiva: Nån gammal singel
.. Förälskelse: Christian
.. Begravning: Morfars <3
.. Piercing/tatuering: Öronen.
.. Fiende: Vet ej



DUUUUSCHA nu, Nadine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0