Utan dina andetag.

I need to update my blog more frequently, says she. Well, here we go.

Magnifik helg, indeed. Imorgon är min sista "sommarlovsdag". På onsdag är det dags, och jag ser fram emot det. Med ett sådant underbart tjejgäng som jag funnit, så är det svårt att göra någonting annat. Allting som är jobbigt blir genast lite enklare med fantastiska vänner. Och en fantastisk mentor, också, faktiskt. Det här kommer att bli superfantalicious.

Imorgon ska jag försöka finna min självsfrände, min livskamrat, min dator. Jag har några krav, dock. En Sony, Intel Core 2 Duo, minst 3 gig, Vista Home Premium, inbyggd cam, hyfsat lätt att bära med sig, och ja, sen får jag väl vara ganska nöjd. Vi får väl se om jag hittar mitt underverk i en hyfsat lagom prisklass för min pappa att acceptera. Jag tror det ligger runt 10 om jag ska bli nöjd, pappa. Jag kan ju alltid lägga till själv;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0