Sick and tired.

Njaaa. Don't feel so good yet. Det susar i öronen och varje gång jag tar ett steg så är det någon som spelar trumma i mitt huvud. Det kittlas i halsen och örat när jag andas och jag har fortfarande feber.
Förlåt. Jag var tvungen att klaga lite.

Det finns ett plus, dock. Jag har världens sexigaste röst just nu.

Det skulle bli katt imorgon men jag tror att någon här i hushållet inte är särskilt lämpad för en individ som går sin egen väg. Det märks ju inte minst på mig. Och jag är inte sugen på att ta smällarna från denna person. Så för min skull, för kattens skull och för någons skull så får Milton snällt åka hem till Svedala istället. Synd, men jag kan vänta tills jag rår över mitt eget hushåll. Det ska bli skönt, kan jag säga.

Jag behöver klaga över en sak till. Vista! Man trodde de fixat alla buggar vid det här laget men min dator hänger sig inte alltför sällan och nu kan jag inte använda enter. Grr.

Kom och bädda ner mig, pilla i mitt hår (don't worry, det är nytvättat) och ge mig en kopp te. Tack.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Varnade dig för vista... =)

2008-08-27 @ 22:06:07
URL: http://niklasinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0