Nomatter what.

Ja, jag hoppades på en mer spännande fredagkväll än att sitta hemma framför datorn med en påse ahlgrens bilar. Men det sket sig duktigt.

Jag vägrar ge upp mig själv på samma sätt som jag gjorde förut. Jag vägrar ge upp mina åsikter, och därmed bli som den du brukade få mig att bli. Detta är en ståndpunkt, vår lilla konflikt var väldigt idiotisk, men jag måste göra klart från början att jag inte låter dig köra över mig. Jag hade säkert fel, och kanske borde jag till och med bett om ursäkt i just detta specifika fall. Men jag kan inte. Hellre för hård än för svag.

Pang, bom, tjoff. Jag är lite ilsken ikväll.

Kommentarer
Postat av: Moonshine

you need to update your blog more frequently, my friend. ;)

2008-08-16 @ 21:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0