It's never really over.

Åh, det regnar stenhårt. Så mysigt. Jag borde göra som duktiga Katie och läsa en bok. Eller fler. Men det lockar inte just nu.



Jag läste nyss ett mail från rektorn. Visst, det blir ett kort möte på onsdag med mentorn, sedan är vi lediga tills den 20e då vi ska ha friluftsdag. Anledningen till denna slappa start påstods vara på grund av ombyggnad på skolan. Är det bara jag som tycker att de har haft ett helt sommarlov på sig att få färdigt? Och sedan börja allting med friluftsdag? Jaja. Detta året blir det allvar i alla fall. Ni ser mig i gympaskor och mjukisbyxor ute på något fält den 20e. Ta med kamera, för det är ingen vanlig syn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0