Hey, mr perfect.

Så då sitter vi här igen, datorn är numera i lillebrors rum. Han och en kompis har nämligen lanat hela natten. Tss. Dorks.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Måste i alla fall köpa flintastek och dricka till imorgon. Vill någon bjuda mig på fest ikväll så känn er fria att fråga:)

Och som alla andra sommarlovströtta ungdomar så längtar jag efter skolstart. Det är inte klokt. Numera vaknar jag inte förrän 12 ändå, då är det ju bättre att ha gjort någonting av dagen istället.
På tal om skola, min mentor lovade mig i julas att jag skulle få godis av honom, på grund av en utmaning som jag vann. Det är nog dags att påminna honom om det på onsdag. Än har det inte dykt upp några Ahlgrens bilar.


Sommarlovet har sugit åt sig all min diciplin. Jag vet en massa saker som jag borde göra, men, nej. Jag orkar inte.

Jag ska kolla IKEAs utbud så att jag kan fixa till mitt rum imorgon. Det är ändå någorlunda nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0