Fingertips.

Det är tur att jag har Nina och Katie som drar mig i örat när jag känner mig hängig. Jag ville gå hem och vila efter engelskan, men då proppade de i mig en Panodil och drog mig till lektionen. Jag är mycket tacksam.

När jag kom hem till slut efter lunch med sötaste Hanna, så somnade jag direkt. När jag vaknade tog jag tempen och det visade sig att jag hade 39,5 graders feber. Irriterande. Nu har jag knarkat alvedon och ska vila så att jag kan pallra mig till skolan imorgon anyway. Här ger vi inte upp.

Nu planerar jag dessutom stenhårt inför singellivet. Nej, jag ska inte dejta någon, jag ska leva i harmoni med mig själv. För att komma över problemet med att inte ha någon att gosa med så har bl a Annie ställt upp. Tack för att jag får pilla dig i håret på lektionerna och ge dig massage. Haha. För att slippa sova ensam så har jag kommit på en ide till. Jag vill ha en katt. Pappa är väldigt tveksam, jag måste ha prövotid genom att låna någon annans katt först. Sköter jag den exemplariskt så kanske han kunde fundera på saken. Så någon får ge mig en katt att passa.

Kommentarer
Postat av: Milton



Jag kan bo hos dig..... please....



/Milton

2008-08-26 @ 08:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0