Perfect picture.

Här ligger jag, spelar poker, lyssnar på Colbie Caillat och viftar på tårna. Samtidigt. Det är mitt i natten men det gör ingenting för tristessen lägger sig över mig ändå. Näsan har förvandlats till en kran och jag har en arg gubbe i huvudet som ställer till med buller och bong. Inte heller gör det mig någonting, för snart är det sommar. Då ska jag bli fin i håret och se sommarsöt ut. Jag ska njuta av min ungdom och min skönhet denna sista sommar innan jag träder in i vuxenlivet. Dagarna kommer ju liksom aldrig tillbaka till en. Nu ska jag nysa. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Hejhej!!

sommarsöt med vit klänning, bara ben, blomsterkrans i håret och smultron på ett strå... på Almåsa!

Det e grajor det!!!
PUSSS

2008-04-08 @ 14:18:09
URL: http://www.chilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0