Do you wanna know.

Okej. Så det var inte så smart att dricka två energidrycker precis innan jag gick och lade mig. Men, allvarligt talat, jag har aldrig riktigt trott på det där tramset ändå. Jag trodde att mestadels av energin kom från psykisk inbillning och övertygelse. Inatt fick jag bevisat för mig att min teori inte stämde.

Jag låg i princip hela natten och kunde för mitt liv inte förstå varför jag inte somnade. Sedan mindes jag mitt kvällsintag på popcorn och två energidrycker. Då fick jag faktiskt lite utav den där åh-herregud-jag-kommer-inte-somna-inatt-och-bli-jättetrött-imorgon-paniken som infinner sig hos de flesta någon gång ibland.

Jag somnade dock inte hos tandläkaren idag.

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en bra dag :)

2008-04-28 @ 17:41:58
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Elak

Det är typ samma sak med mig. Jag måste alltid dricka kaffe direkt på morgonen, annars är hela natten förstörd. Synd.. egentligen

2008-04-28 @ 17:54:28
URL: http://elakheter.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0